Oral-B:n takuuta ja huoltoa koskevia yleisiä kysymyksiä

Onko kysyttävää Oral-B:n takuusta ja huollosta? Olemme ehkä vastanneet kysymyksiisi täällä!

Mitä Oral-B:n takuu kattaa? Oral-B-takuusi alkaa ostopäivänä ja on voimassa 2 vuotta. Jos Oral-B-tuotteessa esiintyy vikaa takuuaikana, viallinen komponentti vaihdetaan uuteen alkuperäiseen vaihto-osaan, joka vastaa tai ylittää spesifikaatiot.*

Takuu ei kata kosmeettisia vaurioita, kuten naarmuja tai vaurioita, jotka johtuvat seuraavista:

  • normaali kuluminen
  • onnettomuus, väärinkäyttö, lika tai vesi
  • tuote, jota on peukaloitu
  • virheellinen käyttö
  • korjaukset, jotka suorittaa muu kuin Oral-B:n/Braunin valtuuttama taho
  • tuotteen asianmukaisen hoidon laiminlyönti, mukaan lukien lataus
  • tuotetta muutetaan tai käytetään kaupallisiin tarkoituksiin.

Huomautus: Takuu kattaa vain sähkölaitteet – lisävarusteet eivät sisälly toimitukseen (esimerkkejä ovat matkakotelo, harjaspään pidike, älypuhelimen pidike)

Jos tarvitset tietoja siitä, missä Oral-B-sähkötuotteet tulee huoltaa tai korjata (takuuaikana tai takuun ulkopuolella), katso hyödyllisiä linkkejämme jäljessä.

Miten rekisteröidyn Oral-B:n laajennettuun takuuseen? Voit rekisteröidä Oral-B-sähköhammasharjallesi 1 vuoden laajennetun takuun, jos rekisteröit sen 2 vuoden kuluessa ostopäivästä. Napsauta tästä hakeaksesi laajennettua takuuta. Sinun on annettava henkilökohtaisia tietoja ja harjasi tietoja, joten pidä ne käsillä rekisteröinnin aikana.

Kun olet rekisteröitynyt, saat sähköpostivahvistuksen laajennetun takuun rekisteröinnistä. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, tulosta kopio rekisteröinnin vahvistussivusta, kun rekisteröinti on valmis. Säilytä sähköpostivahvistus tai rekisteröintivahvistus ja kuitti, sillä sinun on lähetettävä kopio siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että joudut tekemään korvausvaatimuksen yleisten takuuehtojemme perusteella laajennetun takuun aikana.

Huomautus: Jos rekisteröinnin aikana esiintyy ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme maksuttomaan numeroon. Tiimi auttaa mielellään ja lähettää sinulle sähköpostiviestin, joka vahvistaa Oral-B-takuun laajennuksen.

Miten saan Oral-B-sähköhammasharjani huolletuksi? Jos Oral-B-sähköhammasharjassa ilmenee vikaa 2 vuoden takuuaikana (3 vuoden aikana, jos takuu on laajennettu), voit huollattaa laitteen huoltoliikkeessämme. Takuun ulkopuolista hoitoa varten: Voit ottaa yhteyttä huoltokeskukseen saadaksesi hinta-arvion korjauksesta.

Takuukorjaus: Katso Oral B:n valtuutetun huoltoliikkeen tiedot osoitteesta www.service.oralb.com/fi/fi.

Kun palautat hammasharjan, varmista asianmukainen pakkaaminen, jotta se kestää normaalin rahtikäsittelyn. Suosittelemme, että hankit todisteen postimaksusta/lähetyksestä. Takuu kattaa tuotteen korjauksen tai vaihdon sekä toimituskulut.

Takuun ulkopuolista hoitoa varten: Voit ottaa yhteyttä huoltokeskukseen saadaksesi hinta-arvion korjauksesta.

Voinko vaihtaa Oral-B-sähköhammasharjan pariston? Ei, et voi vaihtaa Oral-B-sähköhammasharjan paristoa. Paristo sisältyy hammasharjan varren elektroniikkaan ja laite on suljettu vesitiiviiksi. Tästä syystä Oral-B-sähköhammasharjoihin ei ole saatavilla vaihtoparistoja.

Oliko tämä vastaus hyödyllinen?

Saat parhaat tulokset ja parhaan harjauskokemuksen lataamalla Oral-B sovelluksen, yhdistämällä sen hammasharjasi ja pitämällä sen ajan tasalla.

Lataa App StorestaLataa App StorestaHanki se Google PlaystäHanki se Google Playstä