Miten yhdistän uuden Oral-B-sähköhammasharjan sovellukseen?
Jos Oral-B-sähköhammasharjan yhdistämisessä sovellukseen ilmenee ongelmia, Oral-B-sovellus täytyy mahdollisesti päivittää uusimpaan versioon. Voit päivittää versioon 8.x manuaalisesti Google Play Storessa tai iOS App Storessa.
Noudattamalla seuraavia ohjeita voit automaattisesti yhdistää Oral-B-hammasharjan sovellukseen Bluetoothin kautta:
- Varmista, että laitteessasi on Bluetooth* käytössä ja että se on yhteensopiva sovelluksen kanssa.
- Avaa Oral-B-sovellus.
- Suorita Bluetooth-parinmuodostus sovelluksessa näkyvien ohjeiden mukaisesti.
- Varmista, että sähköhammasharja on ei ole laturissa.
- Aktivoi Bluetooth painamalla sähköhammasharjan tila- tai virtapainiketta kerran.
- Noudata sovelluksessa näkyviä ohjeita.
- Saat vahvistusviestin, kun sähköhammasharja on yhdistetty sovellukseen.
*Älypuhelimen tulee tukea Bluetooth 4.0:aa tai uudempaa, jotta siitä voidaan muodostaa pari sähköhammasharjan kanssa. Jos muodostat paria Genius X- tai iO-sähköhammasharjasta, älypuhelimen tulee tukea Bluetooth 4.2:ta.
Toimi näin, jos haluat yhdistää uuden Oral-B-sähköhammasharjan manuaalisesti uudelleen tai lisätä sen uuteen Oral-B-sovellukseen:
- Varmista, että laitteessasi on Bluetooth käytössä ja että se on yhteensopiva sovelluksen kanssa.
- Avaa Oral-B-sovellus ja siirry MORE-näyttöön.
- Valitse valikosta YOUR BRUSH.
- Napauta CONNECT NEW BRUSH näytön alalaidasta.
- Valitse YES, kun hammasharja pyydetään yhdistämään.
- Napauta START aloitusnäytöllä.
- Aktivoi Bluetooth painamalla sähköhammasharjan virtapainiketta kerran.
- Sovellus ilmoittaa, kun sähköhammasharja on löytynyt.
- Voit laittaa sähköhammasharjan pois päältä, kun yhteys sovellukseen on muodostettu.
Aiemmin muodostettu yhteys saattaa katketa tai jumittua. Jos näin käy, noudata näitä helppoja vianmääritysohjeita:
- Kytke Bluetooth pois päältä älypuhelimessa ja aktivoi se uudelleen.
- Yhteyden pitäisi tämän jälkeen palautua. Jos näin ei käy:
- Sammuta puhelimen virta kokonaan ja käynnistä se uudelleen.
- Kytke Bluetooth ja puhelin takaisin päälle, jotta voit muodostaa yhteyden uudelleen.
Jos yhteysongelmat jatkuvat, ota yhteys asiakastukeen numerossa 1-800-56-ORALB (1-800-566-7252), niin saat lisäohjeita.
Kun Oral-B-sähköhammasharjasta on muodostettu pari Oral-B-sovelluksen kanssa, Oral-B-sovellus tunnistaa hammasharjan aina kun harjaa käytetään ja sovellus on käynnissä lähettyvillä.
Noudata näitä ohjeita harjatessasi hampaita Oral-B-sovellusta käyttäessäsi:
- Varmista, että Bluetooth on aina päällä älypuhelimessa, jotta saat kaiken irti sovelluksen ominaisuuksista.
- Pidä älypuhelin lähellä (5 metrin säteellä) harjauksen aikana.
- Pidä älypuhelin aina turvallisesti kuivassa paikassa harjauksen aikana.
Huomautus: Oral-B-sähköhammasharjasta ei tarvitse muodostaa paria puhelimen kanssa, kuten joistakin muista Bluetooth-laitteista. Jos yrität tehdä näin, puhelin turhaan kysyy nelinumeroista PIN-koodia. Pidät vain Bluetoothin päällä puhelimessa ja hammasharjassa, avaat sovelluksen ja kytket hammasharjan päälle.