Miten yhdistän uuden sähköhammasharjan sovellukseen? | Oral-B

Miten yhdistän uuden Oral-B-sähköhammasharjan sovellukseen?

Jos Oral-B-sähköhammasharjan yhdistämisessä sovellukseen ilmenee ongelmia, Oral-B-sovellus täytyy mahdollisesti päivittää uusimpaan versioon. Voit päivittää versioon 8.x manuaalisesti Google Play Storessa tai iOS App Storessa.

Noudattamalla seuraavia ohjeita voit automaattisesti yhdistää Oral-B-hammasharjan sovellukseen Bluetoothin kautta:

  • Varmista, että laitteessasi on Bluetooth* käytössä ja että se on yhteensopiva sovelluksen kanssa.
  • Avaa Oral-B-sovellus.
  • Suorita Bluetooth-parinmuodostus sovelluksessa näkyvien ohjeiden mukaisesti.
  • Varmista, että sähköhammasharja on ei ole laturissa.
  • Aktivoi Bluetooth painamalla sähköhammasharjan tila- tai virtapainiketta kerran.
  • Noudata sovelluksessa näkyviä ohjeita.
  • Saat vahvistusviestin, kun sähköhammasharja on yhdistetty sovellukseen.

*Älypuhelimen tulee tukea Bluetooth 4.0:aa tai uudempaa, jotta siitä voidaan muodostaa pari sähköhammasharjan kanssa. Jos muodostat paria Genius X- tai iO-sähköhammasharjasta, älypuhelimen tulee tukea Bluetooth 4.2:ta.

Toimi näin, jos haluat yhdistää uuden Oral-B-sähköhammasharjan manuaalisesti uudelleen tai lisätä sen uuteen Oral-B-sovellukseen:

  • Varmista, että laitteessasi on Bluetooth käytössä ja että se on yhteensopiva sovelluksen kanssa.
  • Avaa Oral-B-sovellus ja siirry MORE-näyttöön.
  • Valitse valikosta YOUR BRUSH.
  • Napauta CONNECT NEW BRUSH näytön alalaidasta.
  • Valitse YES, kun hammasharja pyydetään yhdistämään.
  • Napauta START aloitusnäytöllä.
  • Aktivoi Bluetooth painamalla sähköhammasharjan virtapainiketta kerran.
  • Sovellus ilmoittaa, kun sähköhammasharja on löytynyt.
  • Voit laittaa sähköhammasharjan pois päältä, kun yhteys sovellukseen on muodostettu.

Aiemmin muodostettu yhteys saattaa katketa tai jumittua. Jos näin käy, noudata näitä helppoja vianmääritysohjeita:

  • Kytke Bluetooth pois päältä älypuhelimessa ja aktivoi se uudelleen.
  • Yhteyden pitäisi tämän jälkeen palautua. Jos näin ei käy:
  • Sammuta puhelimen virta kokonaan ja käynnistä se uudelleen.
  • Kytke Bluetooth ja puhelin takaisin päälle, jotta voit muodostaa yhteyden uudelleen.

Jos yhteysongelmat jatkuvat, ota yhteys asiakastukeen numerossa 1-800-56-ORALB (1-800-566-7252), niin saat lisäohjeita.

Kun Oral-B-sähköhammasharjasta on muodostettu pari Oral-B-sovelluksen kanssa, Oral-B-sovellus tunnistaa hammasharjan aina kun harjaa käytetään ja sovellus on käynnissä lähettyvillä.

Noudata näitä ohjeita harjatessasi hampaita Oral-B-sovellusta käyttäessäsi:

  • Varmista, että Bluetooth on aina päällä älypuhelimessa, jotta saat kaiken irti sovelluksen ominaisuuksista.
  • Pidä älypuhelin lähellä (5 metrin säteellä) harjauksen aikana.
  • Pidä älypuhelin aina turvallisesti kuivassa paikassa harjauksen aikana.

Huomautus: Oral-B-sähköhammasharjasta ei tarvitse muodostaa paria puhelimen kanssa, kuten joistakin muista Bluetooth-laitteista. Jos yrität tehdä näin, puhelin turhaan kysyy nelinumeroista PIN-koodia. Pidät vain Bluetoothin päällä puhelimessa ja hammasharjassa, avaat sovelluksen ja kytket hammasharjan päälle.

Oliko tämä vastaus hyödyllinen?

Saat parhaat tulokset ja parhaan harjauskokemuksen lataamalla Oral-B sovelluksen, yhdistämällä sen hammasharjasi ja pitämällä sen ajan tasalla.

Lataa App StorestaLataa App StorestaHanki se Google PlaystäHanki se Google Playstä