Miten (uudelleen)rekisteröin Oral-B-tilin Oral-B-sovelluksessa?

Uusi Oral-B-sovellus seuraa paremmin edistymistä harjauksessa ja tarjoaa yksilöllisempää ohjausta, jotta voit parantaa ikenien terveyttä. Koska kyseessä on täysin uusi sovellus, sekä uusien että nykyisten Oral-B-käyttäjien täytyy rekisteröidä uusi tili. Näin luot Oral-B-tilin, jos olet uusi käyttäjä: 1. Lataa uusi Oral-B-sovellus Google Play Storesta tai iOS App Storesta. 2. Avaa sovellus ja rekisteröidy näyttöön tulevien ohjeiden mukaisesti. Voit rekisteröidä Oral-B-tilin myöhemmin sovelluksen MORE-näytöllä.

Näin luot tilin uudessa Oral-B-sovelluksessa käyttämällä nykyistä Oral-B Me- tai Oral-B Cloud -tunnusta: 1. Lataa uusi Oral-B-sovellus Google Play Storesta tai iOS App Storesta. 2. Avaa sovellus ja rekisteröidy näyttöön tulevien ohjeiden mukaisesti. 3. Voit käyttää nykyistä käyttäjätunnusta ja salasanaa, kunhan salasana täyttää uudet vaatimukset.

Onko rekisteröitymisessä edelleen ongelmia? Yritä ratkaista ongelma seuraavien vianmääritysohjeiden avulla:

  1. Varmista, että olet asentanut sovelluksen uusimman version (versio 8.x). Muodosta yhteys luotettavaan Wi-Fi-verkkoon. Varmista, että hammasharja on yhdistetty.
  2. Varmista, että puhelimen alueasetus on oikein. Varmista, että olet lukenut ehdot. Vieritä tarvittaessa vastuuvapauslausekkeen loppuun, jotta voit laittaa valinnan ruutuun.
  3. Anna kirjautumistiedot manuaalisesti. Jos käytät automaattista täyttöä, jotkin kentät saattavat vahingossa jäädä tyhjiksi. Varmista, että salasana on uusien vaatimusten mukainen. Salasanan näyttäminen voi helpottaa tätä.

Jos palautit salasanan, mutta et saanut vahvistuskoodia:

  1. Tarkista saapuneista viesteistä tai roskapostikansiosta, oletko saanut viestiä osoitteesta noreply@m.oralbconnect.com. Varmista, että olet asentanut sovelluksen uusimman version (versio 8.x).
  2. Muodosta yhteys luotettavaan Wi-Fi-verkkoon. Varmista, että hammasharja on yhdistetty.
  3. Varmista, että puhelimen alueasetus on oikein.
  4. Etkö ole vieläkään saanut koodia? Napauta Resend code -painiketta sovelluksessa. Anna vahvistuskoodi manuaalisesti. Jos käytät automaattista täyttöä, jotkin kentät saattavat vahingossa jäädä tyhjiksi.

Jos rekisteröitymis- tai kirjautumisongelmat jatkuvat, ota yhteys asiakastukeen numerossa 08007311792, niin saat lisäohjeita.