Ongelmia sähköhammasharjan akun kanssa

Riippuen mallistasi hammasharjan täyteen lataaminen kestää noin 14–22 tuntia. Tämän jälkeen virran pitäisi riittää harjaamiseen 5–12 päivän ajan (kun harjataan kahdesti päivässä, 2 minuuttia kerrallaan). Jos kokemuksesi poikkeaa tästä, voit kokeilla seuraavia asioita.

  • Tarkista ensin, että käyttämäsi pistorasia toimii asianmukaisesti. Jos se sijaitsee esim. kylpyhuonekaapissa, täytyy kaapissa oleva valokatkaisin mahdollisesti kytkeä päälle, jotta rasiassa olisi virtaa.

  • Varmista, että et lataa hammasharjaa metallisella pinnalla. Metalli voi häiritä latausta.

  • Vitality- ja PRO 500 -hammasharjamalleistamme (hammasharjan alapuolelle merkitty "Tyyppi: 3709") voi joskus olla vaikea tunnistaa, milloin ne on sammutettu asianmukaisesti. Jos ne ovat laturissa niiden ollessa kytkettyinä päälle, ne eivät lataa oikein. Kannattaa asettaa hammasharja laturiin n. 30 minuutin ajaksi ja yrittää sitten kytkeä sen päälle. Jos hammasharja käynnistyy, se on ollut latauksessa ollessaan oikein sammutettu. Jos hammasharja ei kuitenkaan käynnisty, tarkoittaa se todennäköisesti sitä, ettei harja ollut sammutettu latauksen aikana.

  • Varmistathan, että lataat hammasharjaa ohjekirjassa mainitun täyden ajan. Vitality- ja PRO 500 -hammasharjoissamme aika on 16 tuntia. Genius-sarjassa (varren alapuolelle merkitty "Tyyppi: 3765") aika on 14 tuntia. Kaikkia muita hammasharjoja tulisi ladata 22 tunnin ajan.

  • Kaikissa hammasharjoissamme, lukuun ottamatta Vitality- ja PRO 500 -malleja, on latausvalo. Latausvalon on vilkuttava latauksen aikana vihreänä. Huomaathan, että jos hammasharjan akku on tyhjentynyt käytön aikana kokonaan, voi latauksen käynnistyminen kestää jopa 15 minuuttia. Vilkkuminen loppuu, kun lataus on valmis.

Jos mikään näistä neuvoista ei auta, eikä käytettävissäsi edelleenkään ole hammasharjan täyttä käyttöaikaa, hyödynnä valmistajan Oral-B-hammasharjallesi myöntämää kaksivuotista takuuta. Siirry tätä varten online-korjauspalveluumme. Siellä voit antaa tietosi ja hammasharjan tiedot varataksesi hammasharjasi korjauksen. Sen jälkeen sinulle lähetetään ennalta maksettu, osoitetiedoilla varustettu lähetysetiketti ja seurantanumero, jolla voit seurata korjauslähetystä. Huomaa, että tarvitset tätä varten kopion kuitistasi.

Jos sinulla on ollut hammasharja pidempään kuin kaksi vuotta, sen takuu on jo umpeutunut. Palvelukeskuksemme saattavat kuitenkin pystyä auttamaan sinua. Suosittelemme, että otat heihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse ennen hammasharjasi lähettämistä. Näin he pystyvät neuvomaan parhaimman toimintatavan.

Jos tarvitset lisäapua, ota meihin yhteyttä sähköpostitse verkkosivumme kautta.

Oliko tämä vastaus hyödyllinen?